Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

06 November 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een vlucht van 12 uur vanaf Schiphol is de 1e stop Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië. Ik had 14 uur om hier door te brengen voordat mijn volgende vlucht naar Australië vertrok.
Ik heb de shuttle bus naar het centrum genomen en ben daar op de toeristische hop-on-hop-off bus gesprongen om de stad te bekijken. Het verkeer is enorm chaotisch, de hele dag door. Dus de bus deed er wel wat lang over, maar ik had de tijd. Ik ben uitgestapt bij het vogelpark waar ze allerlei vogels hebben die daar ook in het wild voorkomen. Dus dat gaf mij een goed beeld. Helaas regende het een beetje, maar het was niet koud.
Toen ben ik weer in de bus gesprongen en heb de Petronas Towers van onderaf kunnen bekijken. Ik ben niet uitgestapt, want ik was bang dat de volgende bus mijn vlucht zou missen in het spitsuur. Ik had ook wat last van een jetlag, want ik heb nauwelijks kunnen slapen in het vliegtuig. Achteraf had ik misschien beter een nachtvlucht kunnen nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 9326

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 29 Februari 2016

Australië

Landen bezocht: