Australië - Reisverslagen van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Mirjam Stolze - WaarBenJij.nu

Australië

Om uit een negatieve spiraal te komen had ik een andere omgeving nodig. Dus dit was mijn kans om naar Australië te gaan! Ik wil allerlei dingen gaan doen om mijn zelfvertrouwen beter te maken. En om dan met een andere mindset terug te komen.
Helaas is het erg lastig om foto's online te krijgen. Dus voorlopig moet het maar even zonder beelden. Hopelijk kan ik ze later nog toevoegen.

Recente Reisverslagen:

29 Februari 2016

Abu Dhabi

26 Februari 2016

Singapore

22 Februari 2016

Christchurch en terugreis

19 Februari 2016

Kaikoura

16 Februari 2016

Mount Cook & Rangitata
Mirjam

Actief sinds 15 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9351

Voorgaande reizen:

05 November 2015 - 29 Februari 2016

Australië

Landen bezocht: